Filmy włochy, relacja ojciec-córka

Przeszukaj katalog

Zestawienie najlepszych i najpopularniejszych filmów w których występuje włochy, relacja ojciec-córka. Zobacz zwiastuny, oceny, oraz dowiedz się kto reżyserował i jacy aktorzy występowali w tych filmach.

Hollywoodzki gwiazdor Johnny Marco (Dorff) mieszka w dekadenckim hotelu Chateau Marmont. Jeździ czarnym ferrari, ma nieograniczony dostęp do wszelkich używek, a wokół niego kręci się pełno dziewczyn gotowych spełniać jego kaprysy. Nieoczekiwanie w życie tabloidowego celebryty wkracza jedenastoletnia Cleo (Fanning) – córka Johnny'ego z małżeństwa, które dawno się rozpadło. To dzięki niej Johnny odkrywa, jak pusty i nieciekawy jest świat, w którym się obraca. Czy znajdzie w sobie siłę, by to zmienić?
Rozwiedzione małżeństwo. Mężczyzna zabiera trójkę dzieci, stale mieszkających z matką w podróż luksusowym statkiem. W tym czasie matka ginie tragicznie w wypadku samochodowym. Zaczyna się walka między prawdziwym i przybranym ojcem o to, który przejmie opiekę nad dziećmi.
Lucy (Liv Tyler) pragnie odnaleźć klucz to dwóch wielkich tajemnic, które intrygują ją przez całe życie: prawdy o jej błyskotliwej i czarującej matce oraz odnalezieniu swojej własnej i dorosłej kobiecości, a co za tym idzie prawdziwej miłości.


Po śmierci męża, Rosaria Parondi z czterema synami - Simone, Rocco, Ciro i najmniejszym Lucą - wyrusza do Mediolanu. Jeszcze za życia ojca wyjechał tam najstarszy syn - Vincenzo, i on teraz musi się zatroszczyć o przyszłość reszty rodziny. Vincenzo zdobywa tanie lokum dla rodziny, ale utrzymać wszystkich nie jest w stanie. Pierwszy zarobek, który trafia się braciom, to uprzątanie śniegu, oglądanego przez nich po raz pierwszy w życiu. Wkrótce Simone angażuje się jako bokser. Talent bokserski ma też Rocco, ale nie lubi walki. Próbuje pracować w farbiarni, lecz wkrótce zostaje wzięty do wojska. On jeden wie, że Simone ma już na sumieniu kradzież.
Trzecia część sagi rodziny Corleone rozpoczyna się w Nowym Jorku w 1979 roku. Michael Corleone (Al Pacino) postarzał się już mocno, jednak nadal przewodzi rodzinie. Rozszedł się z żoną, a dzieci dorosły. Większość jego interesów jest zalegalizowana i przynosi poważne dochody. Powoli wycofuje się z przestępczej działalności i staje się szanowanym obywatelem. Zaczyna działać charytatywnie, nie skąpiąc dolarów na szlachetne cele, za co zaczyna go doceniać hierarchia kościelna. Ma nawet odebrać od nich nagrodę za swoje dobre uczynki, jednak – jak się okazuje – nie robi tego bezinteresownie. Od interesów i zbrodni przeszłości uciec i zapomnieć o nich nie jest łatwo, ale Michael jest już mocno zmęczony i postanawia wybrać następcę rodu. W kolejce po władzę rodziny staje ambitny i bezwzględny Vincent Mancini (Andy Garcia), nieślubny syn starszego brata Sonny'ego. Siostra Michaela, Connie, namawia go, aby zezwolił na przyjęcie nazwiska Corleone przez Vincenta, co uczyniłoby z niego pełnoprawnego członka rodziny. Jednak nic nie trwa wiecznie. Kiedy Vincent zaczyna uwodzić córkę ojca chrzestnego, przychylność Michaela zaczyna się kończyć.
Legendarna gwiazda rocka Marianne Lane (Tilda Swinton) wraz z ukochanym Paulem (Matthias Schoenaerts) uciekają przed zgiełkiem show biznesu. Spędzają upragniony urlop na oddalonej od świata, sąsiadującej ze słoneczną Sycylią, wyspie. Wszystko się jednak zmieni, kiedy z wizytą pojawi się były partner Marianne - Harry (Ralph Fiennes) wraz ze swoją piękną i wyzywającą córką Penelope (Dakota Johnson). Rajski spokój włoskiej wysepki zostanie zburzony przez zmysłowe i pełne seksualności napięcie. Nie zawsze można wygrać z ukrytymi pragnieniami.
Lina McLaindlow, córka generała, po krótkiej znajomości poślubiła typowego lekkoducha Johna Aysgartha. Wkrótce jednak zaczyna drażnić Linę sposób bycia jej wybranka. Ma wrażenie, że widzi tylko powierzchowność męża, ale tak naprawdę go nie zna...

Malena

7,3
Malena to najpiękniejsza kobieta w Castelcuto, miasteczku na słonecznym sycylijskim wybrzeżu. Jej mąż walczy na froncie, trwa wojna, ale mieszkańcy Castelcuto żyją własnym rytmem - plotkami, zawiściami i Maleną. Bo każde publiczne pojawienie się Maleny to prawdziwy spektakl. Towarzyszą jej pożądliwe spojrzenia mężczyzn i złośliwe plotki ich zazdrosnych żon. Armia kościstych wyrostków na rowerach podąża za nią wszędzie. Wśród tych chłopców jest Renato Amoroso, trzynastolatek, który przekształca swe pożądanie i swoją miłość do Maleny w bliską obsesji fantazję. Renato staje się jej cieniem. Jego rodzice podejmują próby oduczenia go tego "grzesznego" i "niezdrowego" zachowania - zabijają mu deskami okna, zabierają go do księdza egzorcysty i do prostytutki - Renato kontynuuje obserwację Maleny. Widzi, jak Malena staje się wdową, a następnie obiektem długo powstrzymywanej żądzy, zazdrości i gniewu. Widzi jak zostaje prostytutką i traci wszystko. Zostaje upokorzona, wydziedziczona przez ojca i trafia przed sąd. I wtedy Renato postanawia stawić czoła prowincjonalnej mentalności. Podejmuje ryzyko i pomaga Malenie w najbardziej nieoczekiwany sposób.
Niewielka ziemska posiadłość gdzieś na Nizinie Padańskiej, stary zagracony dom, a w nim niezwykła rodzina: ślepa matka i jej czworo dzieci - córka (Giulia) oraz trzech synów, z których jeden (Leone) jest upośledzony umysłowo, drugi (Alessandro) cierpi na epilepsję i tylko najstarszy (Augusto) jest dostatecznie normalny i przedsiębiorczy, żeby utrzymać całą rodzinę, prowadząc interesy w pobliskim miasteczku. Pod pozorami normalnego rodzinnego życia (rytuał wspólnych posiłków poprzedzonych modlitwą, wyprawy na cmentarz, gdzie znajduje się grób ojca) kłębią się wrogie instynkty, podłość i nienawiść, wybuchając od czasu do czasu gwałtownymi scenami. Ich prawdziwy sens nie dochodzi tylko do świadomości matki, potulnej bardziej z głupoty, niż dobroci. W głowie Alessandra rodzi się zbrodniczy plan "uzdrowienia" rodziny przez wyeliminowanie tych jej członków, którzy są jedynie ciężarem.
Pietro, producent filmowy, ratuje przed utonięciem kobietę. Po powrocie do domu dowiaduje się, że jego żona zginęła w wypadku. Zostaje jedynym opiekunem 10-letniej córeczki Claudii. Wszystko wskazuje na to, że Claudia zaakceptowała śmierć matki. Pietro nie może się z tym pogodzić. Czekając, aż córka zdradzi jakieś emocje, Pietro całe dnie spędza w parku obok szkoły córki. Staje się to jego nawykiem i wkrótce zaczyna kierować swoim życiem i pracą z ławki w parku, pobliskiej restauracji i samochodu.
Słowa kluczowe

Proszę czekać…